АВТО-ПРАВО УКРАИНЫ

Вход | Регистрация | Стартовой | В Избранное | PDA
авто
ГЛАВНАЯ
Новые автомобили
» автосалоны » новости рынка
» каталог и цены » акции
» подбор авто » сравнение
Подержанные авто
» продать авто » автобазар
» битые авто » выкуп авто
Авто-инфо
» новости » авто-право
» страхование » авто в кредит
Выбираем Б/У авто
» каталог авто » сравнить авто
» тест-драйвы » отзывы об авто
Обслуживание
» тюнинг » фото тюнинга
» шины/дискиnew » СТОnew
Развлечения
» анекдоты » авто-блог
Каталог Авто-сайтов
» авто-сайты » добавить сайт
Автофирмы на «AutoSite»
» аренда авто » запчасти
» СТО » перевозки
АвтоПоиск
Наши сайты о марках авто:

Acura
Alfa Romeo
Audi
BMW
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Dacia
Daewoo
Dodge
Fiat
Ford
Geely
Great Wall
Honda
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
KIA
Lancia
Land Rover
Lexus
Mazda
Mercedes
Mitsubishi
Nissan
Opel
Peugeot
Porsche
Renault
Seat
Skoda
Ssang Yong
Subaru
Suzuki
Toyota
Volkswagen
Volvo
ВАЗ
ГАЗ
ЗАЗ
УАЗ
АВТО-ПРАВО УКРАИНЫ  : :  Страхование транспортных средств

Версия для печати Отправить другуРозпорядження Держфінпослуг Про відхилення пропозиції МТСБУ щодо розміру базового страхового платежу за договорами обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів наземних транспортних засобів

ДЕРЖАВНА КОМІСІЯ З РЕГУЛЮВАННЯ РИНКІВ ФІНАНСОВИХ ПОСЛУГ УКРАЇНИ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 29.10.2004 р. N 2710

Про відхилення пропозиції МТСБУ щодо розміру базового страхового платежу за договорами обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів

З метою удосконалення системи обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів та керуючись статтею 7 та пунктом 5 розділу VII Прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів", Державна комісія з регулювання ринків фінансових послуг України постановила:

1. Відхилити розмір базового страхового платежу за договорами обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, запропонований Моторним (транспортним) страховим бюро України, з причин, визначених в додатку.

2. Департаменту державного регулювання та розвитку ринків фінансових послуг (Мосійчук Т. К.) в триденний строк проінформувати Моторне (транспортне) страхове бюро України про прийняте Комісією рішення.

3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника Голови Держфінпослуг (Мосійчук Т. К.).

 

Голова Комісії 

В. Суслов 


 

Протокол засідання Комісії
від 29 жовтня 2004 р. N 94 


 

Додаток
до розпорядження Держфінпослуг
від 29 жовтня 2004 р. N 2710 


Обґрунтування причин відхилення Державною комісією з регулювання ринків фінансових послуг України пропозиції МТСБУ щодо розміру базового страхового платежу за договорами обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів

Листом МТСБУ від 04.10.2004 N 3527/4-1-5 на виконання Плану заходів щодо впровадження Закону України "Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів" (далі - Закон) було запропоновано затвердити базовий платіж за договорами обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності у розмірі 323 грн. 88 коп.

Аналіз методики розрахунку базового платежу при обов'язковому страхуванні цивільно-правової відповідальності власників транспортних засобів, підготовленої Науково-технологічним інститутом транскрипції, трансляції та реплікації та поданої МТСБУ, показав, що при розрахунках використовувались значення параметрів, що відповідають найгіршому сценарію розвитку подій. А саме, це стосується величини навантаження витрат, які застосовуються при визначенні базового платежу.

МТСБУ було запропоновано 28 % як навантаження витрат, обґрунтовуючи це наступним чином: 20 % - норматив витрат на ведення справи (згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 04.06.94 N 358), плюс 3 % відрахувань у бюджет як податок з отриманих премій, плюс 5 % обов'язкового відрахування в централізовані фонди МТСБУ. Як результат цього - фактичне навантаження складає 28 %, що значно вище нормативу для даного виду страхування, встановленого вищезгаданою постановою.

Що стосується відрахувань в бюджет 3 % премій, то цей факт потребує обгрунтування щодо його включення до витрат. Включення обов'язкових відрахувань у МТСБУ в розмірі 5 % до витрат фактично означає отримання чистого прибутку страховиками у розмірі 5 % від страхової премії, оскільки згідно з п. 51.9 ст. 51 Закону "кошти, сплачені страховиками до централізованих страхових резервних фондів МТСБУ як гарантійні внески, та відрахування з премій обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів є коштами страхових резервів таких страховиків". Тобто, фактично внески до централізованих фондів МТСБУ робляться повністю за рахунок страхувальників і в той же час стають власністю страховиків.

Виходячи з наведеного, застосоване фактичне навантаження витрат у розмірі 28 % не відповідає вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 04.06.94 N 358, в якій установлюється норматив витрат на ведення справи для даного виду страхування у розмірі не більше 20 %.

Враховуючи викладене, пропонується відхилити базовий платіж, запропонований МТСБУ, у розмірі 323 грн. 88 коп.

 

Член Комісії - заступник
Голови Держфінпослуг 

 
Т. К. Мосійчук 


НОВОСТЬ ДНЯ
Реклама| Автосалонам| Контакты | Информеры | PDA-версия | |